2012. február 15., szerda

Eklektika

El sem tudjátok képzelni, mennyi dolgot csinálok egyszerre.. ez már lassan egészségtelen! :)
de a kisebb-nagyobb kudarcok ellenére, jelentem, jól vagyok, bírom a strapát, és még állok a lábamon!
A jövő hét végéig nagy lesz a nyüzsi, addig vannak itt, a Pető Intézetben a gyerekek Oroszországból, de azért a rendeléseiteket nagyon igyekszem befejezni, és lassan érik már egy játék is a kedves blogolvasóimnak! ;) Ugye??
Azért hadd mutassam be azokat az ékszereket, amiket a FB-osok annyira vártak, és amik a fényképezőm utazgatása miatt eddig várattak magukra... Stílusukat, témájukat, technikájukat tekintve elég eklektikus a felhozatal, de így legalább biztosan mindenki megtalálja a kedvencét! :)

Újrahasznosított anyagból készült fülbevaló és hajcsatt,
aminek egyszerűen nem tudtam ellenállni, ezért megtartottam! :)
Az elmaradhatatlan pillangós óra nyaklánc
KV rajongóknak
KV rajongóknak
Ő fél perc alatt el is kelt :)
DILIBOGYÓ
Pirospozsgás pandamaci
Nektek is mondom, hogy semmiképp se maradjatok le róla:
Ez a kis pandamackó nyaklánc a facebook oldalamon árverésre került, vasárnapig tudtok licitálni érte
 ITT







Fényes, vérpiros ajkak 
cseresznyéspite nyaklánc

pirosSütibaba
zöldSütibaba
Andinak
A többit meg úgyis tudjátok:
Ha bármelyik ékszerem megtetszik, keressetek fel a sutibabam@gmail.com címen, és válaszolok, amint tudok!

Cuppanat!



2 megjegyzés:

  1. Kedves Dalma!:)

    A szobatársam is Petős, tudom hogy milyen nehéz és szép munkát végeztek. Minél több ilyen ember kellene az országba...
    Az ékszerekkel kapcsolatban van neked itt egy kis "valami": http://mazsoladesign.blogspot.com/2012/02/dijat-kaptam.html
    Kitartás a hajtásban!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen aranyos vagy!!!
      Még sose kaptam díjat! Nagyon megleptél, köszönöm szépen!

      Nem találok szavakat!!!! ^^

      Törlés