2012. február 11., szombat

愛している mackókaland

Képzeljétek, Á. ma meglepetésből japán kiállításra vitt a Hadtörténeti múzeumba! Láttunk dob- és harcbemutatót, kanji-kat festettünk, origamiztunk, és rengeteg gyönyörű kimonót nézhettem testközelből!! <3

Még mindig nem mondtam le arról az álmomról, hogy egyszer lesz egy eredeti japán kimonóm. Egy komonom! Az a legszebb! :)
És persze mindenképp el kell jutnom Hokkaido szigetére, ami talán hamarabb is eljön, mint gondoltam!
Az egész kultúra annyira gyönyörű, és lenyűgöző! Szerény, fegyelmezett, és mégis magabiztos. Minden apró részletében ott van a szépség és a tudatosság.
Kimonót varrni azért nem kezdtem el, amint hazaértem, de a kanjikat gyakorlom, és ha elkészültem a megrendeléseitekkel, szerintem lesz egy japán témájú ékszerkollekció is... Már rengeteg ötletem van, csak győzzétek kivárni!
Most viszont a nagy élmények feldolgozására megnézem Az utolsó szamuráj c. filmtet! :)

Sajnos szamurájokkal nem találkoztunk.
:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése