2012. február 19., vasárnap

kreatív vagyok?? KREATÍV VAGYOK!!! :)

Képzeljétek, ma díjat kaptam Annától!!!
Még sose volt díjam, és most nem is akármilyet kaptam!
KREATÍV BLOGGER díjat kaptam Annától!
Először nem is hittem, mikor megláttam. :)

A "hagyomány" úgy tartja, 7 titkot kell elárulnod, ha megkapod a díjat. 
Ezek az én (szerintem mindenki számára már világos) titkaim:

1. Minden egyes ékszer, amit készítek, a szívemhez nő. Még mindig nagyon nehéz megválni tőlük, és borítékba tenni őket...
Talán ezért is kaptam egyszer egy olyan bókot, hogy az ékszereim "nőiesek, érzelemmel teltek". 
Szeretem mindet! :)
2. Nem tudok olyan ékszert készíteni, ami nem tükrözi az egyéniségemet, és nem hordanám én magam... Egyszer próbálkoztam egy ilyen ilyen megrendeléssel, de le kellett mondanom. :(
3. Rettenetesen lusta vagyok a megrendelések elkészítésében, amit nagyon sajnálok.
Ha leülök, hogy megvarrjak egy kék masnit, előbb lesz kész 5 féle piros rózsa, 13 egérkés fülbevaló, és száz mackós nyaklánc, de a masni csak nagyon nehezen, és az utolsó pillanatban. 
4. A legjobban éjszaka tudok dolgozni, vagy alkotni. Akár az egész éjszakát átvirrasztom, mert annyi ötletem van, amit másnap már nem tudok annyira jól kivitelezni.
5. Nagyon fontosnak tartom a környezet védelmét, és eléggé zavar a pusztítás és a pazarlás, amit a modern ember végez. Nagyon kis lépésekben haladok, sajnos, hogy tényleg védjem a természetet, és ne rongáljam, de napi szinten gondolok rá, és próbálok változtatni.
Így pl az ékszereim között is van, amit maradékokból, vagy újrahasznált anyagokból készítek, természetesen ügyelve, hogy az minőségi és makulátlan legyen. A csomagolásaim nagy százalékában is erre törekszem. 
6. Nem tudok ellenállni a játékoknak, de azt hiszem, ez a legnyilvánvalóbb titkom. :)
Szeretem látni, hallani, vagy olvasni az örömöt, amit okozhatok egy kis aprósággal. 

*7. Ezt a titkot, engedjétek meg, hogy megtartsam magamnak. :)
A lényeget azért elmondom: Nagy álmaim vannak ezzel a hobbimmal, és remélem, nem kell sok idő, hogy valóra váljanak, és sokaknak szerezzek örömet Sütibabával...
Elég nagy volumenű a dolog, de napról napra bontogatja szárnyait az angyalkám!

+1. Az eddigi legtitkosabb információt viszont cserébe elárulom nektek:
Furcsa, de a legtöbb inspirációt, ihletet, ötletet, fejlődést a fiú barátaimtól kapom. Hihetetlen, mennyire szivükön viselik az ékszereim sorsát, mennyi ötletük és ambíciójuk van, és mennyit segítenek a technikai megvalósításokban is! Köszönöm nekik! :)
<3

És az alkotók, akiket én ajándékozok meg a díjjal:

Nem tudom, hogy vissza lehet-e küldeni a díjat, de én szeretném Annának küldeni, akitől kaptam. Ő az az alkotó, aki mindenfajta kreativitása mellett a legnagyobb tisztelettel van más alkotók felé, mindig figyeli őket, és lelkesen követi a kézműves-eseményeket!
És nem mellesleg oda-vissza vagyok a madárkáiért! :)
Dórinak szeretném még küldeni a díjat, mert nagyon cuki állatfigurákat készít
Noéminak azért, mert annyira hasonló, mégis annyira különböző a világa az enyémhez képest. A témáink több ponton is egyeznek, hasonló alkotást még sem találok. :) 
 és végül, de nem utolsó sorban Pandartenak küldöm a díjat, mert minden olyannal foglalkozik, ami kreatíív, minden olyan érdekli, ami engem is.. :) így órákat tudok eltölteni a blogjának böngészésével. 

Hát, mozgalmas nap volt ez a mai, remélem, nektek is legalább ennyi jó élményben volt részetek!
Most pedig munka, aztán pedig a pihenés!! :)

Ugye Ti játszottatok már a TAVASZI JÁTÉKban?? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése