2012. január 17., kedd

"fáradtan boldog vagyok"...


Ne haragudjatok, hogy csak most jelentkezem, de elég hosszú volt a napom fél 7től idáig... Óvoda, főzés, POSTÁZÁS (igen, mindenkinek elküldtem, amivel tartoztem!:)), teendők, vásárlás, tervezet írás, felkészülés a konduktív munkára, gyógytorna, és két óra röpi (életem első röpi edzése :))... huhh
DE a nagyon nagyon jó hír: 
találtunk óvodát, ahol csinálhatom a gyakorlatomat, nagyon kedves emberek,nagyon jó feltételek között, gyönyörű környeztben! :)

És hihetetlen, hogy tényleg már az első nap szakemberként néztek rám, örültek, hogy foglalkozom a gyerekkel, hogy én fogom fejleszteni, bizalommal fordultak felém!!
♥ "fáradtan boldog vagyok"...

Szóval elnézéseteket, kérem, de holnap szintén hasonló menetem lesz, fél hétkor indulok itthonról, és addig még fel kell vérteznem magam az elmút 3,5 év tanulmányaival és tapasztalataival...

Azért, hogy Ti se maradjatok üres kézzel, mutatok egy icipici előzetest a következő eresztésből.
Ha már ilyen szépen esett ma a hó, akkor mindenképp aktuális lesz! :) Fogadjátok szeretettel Hófelhő úrfit! :)
Szép estét, és dolgos napokat Nektek is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése