2012. január 12., csütörtök

OFF

Tudom, késő van már, én pedig fáradt és nyűgös vagyok, de ami kiakasztó, az kiakasztó. Rég óta, folyamatosan gyűröm le magamban ezt a dolgot, de most már egyszerűen nem tudom szó nélkül hagyni. :(
Volt egy kis időm (azaz alvás helyett inkább ezt választottam), amit azzal töltöttem, hogy nézelődtem a Meskán, hátha megtetszik valami. Így is lett, sőt, elég sok dolog meg is tetszett, de az örömöm nem tartott túl sokáig. Egy olyan irányba tévedtem, amerre nem kellett volna. Szó se róla, nagyon szép ékszereket láttam. Az szakította el a cérnát, ahogy ezek az ékszerek készülnek. Tehát: Elmegy az ember egy hobbi boltba. Leakaszt a polcról 5 műanyag és 5 fém alkatrészt. Ezt otthon fülbevalóalappal párosítja, és kész is az ékszer. Tadadadamm!
És akkor ezeknek az "alkotásoknak" az árairól nem is beszélek...

Huhh! Nem tudom, hogy mondhatnám el, mennyire dühös vagyok, ez már kb egy éve érlelődik bennem, és még így is csak nagyon felületesen adtam elő.
Egy kis művészetterápia jól fog esni, szóval úgy döntöttem, hogy most, azaz 2:43 perckor nekiállok gyurmázni, hogy lecsillapodjak. :))
Azt hiszem, elég érzelem lesz most a végeredményben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése