2012. január 31., kedd

Nézz ki az ablakon!

Rettenetesen hideg, ám nagyon gyönyörű idő van kint! Olyan szépen süt a Nap, hogy már ki is próbáltam az új napszemüvegem! Remekül működik! :) Mindenkinek javaslok egy kis sétát, az mindig segít megindítani a gondolatokat... Nekem például az jutott eszembe, hogy a mai Napi Süti legyen valami nagyobb volumenű, megünnepelvén ezt a szép napot. Rögtön ez a szett jutott az eszembe: 



Számomra ez a tökéletes vintage kiegészítő.
Mondjuk én eleve elég elfogult vagyok a gyűrűk és a kitűzők javára... :)
Nagyon erős, vastag, rózsás karton anyagból varrtam, a kitűző 7 cm átmérőjű, a gyűrű dísze 2,5 cm, az alap állítható.

Kettőjüket kaparinthatod meg most 600 Jó Magyar Forintért!
Ha Te leszel az első kommentelő. 
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése